Ruokaviraston asiointi- ja viranomaispalveluissa on tietojärjestelmien huollosta johtuva käyttökatko perjantaista 10.11. alkaen. Katkon aikana ei voi käyttää esimerkiksi Hyrrä-palvelua. Kaikki asiointipalvelut ovat käytössä jälleen keskiviikosta 15.11. alkaen. Palveluissa voi esiintyä lyhyitä katkoja vielä muutaman päivän ajan huoltokatkon jälkeen.
Hankkeita ei voi siis lähettää eteenpäin tai muokata Hyrrässä 10.–15.11. Voit kuitenkin edistää hankesuunnitelmaasi omalla koneellasi sekä meidän kanssamme. Outokairan seuraava hakujakso päättyy 30.11., joten Hyrrää ehtii käyttää normaalisti ennen hakujakson päättymistä. 30.11. mennessä saapuneet valmiit hakemukset käsitellään Outokairan hallituksen joulukokouksessa 12.12. Torniossa.
Lue lisää käyttökatkosta Ruokaviraston tiedotteesta.